سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت

سکـــــــــــــــــــــــــــــــوت
زندگی با عشق شیرین تر است 
قالب وبلاگ

 

دلم گرفته آسمون نمیتونم گریه کنم شکنجه میشم از خودم نمیتونم شِکوه کنم

انگاری کوه غصه ها رو سینه ی من اومده

آخ داره باورم میشه خنده به ما نیومده خنده به ما نیوخده 

دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم توو روزگار بی کسی یه عمرِ که دربه درم 

حتی صدای نفسم میگه توی قفسم من واسه آتیش زدن یه کوله بار شب بسم

دلم گرفته آسمون یه کم منو حوصله کن

نگو که ازاین روزگار یه خرده کمتر گله کن  

منو به بازی میگیرن عقربه های ساعتم برگه ی تقویم میکنه لحظه به لحظه لعنتم

آهای زمین یه لحظه تو نفس نزن نچرخ تا آروم بگیره یه آدم شکسته تن



نظرات شما عزیزان:

ءلي
ساعت19:13---1 اسفند 1390
خيلي جالب و زيباست.روح لطيفي داري.نوشته ي "درباره من" درسته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 1:22 ] [ آرش جووون ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اندکی صبر...... سحر نزدیک است
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان arashjooon و آدرس arashjooon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چت باکس


امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 27692
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1